Dersom du har spørsmål om noen av våre produkter eller tjenester kan du ta kontakt med vår salgs- eller supportavdeling via e-post. Vi svarer på alle generelle henvendelser innen tre arbeidsdager.
Det står mye informasjon om våre produkter og tjenester på nettsidene, og det finnes en online brukermanual som også kan lastes ned i forskjellige formater om ønskelig. Ta en kikk på våre produkter og tjenester, og ta kontakt dersom noe er uklart eller om du ønsker mer utfyllende detaljinformasjon.
Eksisterende og nye kunder oppfordres til å besøke vårt online supportforum. Alle ordinære henvendelser besvares innen tre arbeidsdager. Alle driftskritiske henvendelser besvares innen en arbeidsdag og saken tildeles en tekniker/konsulent som følger opp saken til problemet er løst. I tillegg er det muligheter for å komme med ønsker angående ny funksjonalitet. Hos oss er kunden i førersetet.
Supportforum: www.softledger.activeboards.net
Hjelp og støtte: support@softledger.no
Kjøp og administrasjon: salg@softledger.no